פרופ' ישראל מייזנר - מי שפיר - רופא מומחה

במסגרת המשך סקירות על רופאים נבחרים המבצעים דיקור מי שפיר, אנו מתכבדים לצרף את פרופילו של פרופ' מייזנר ישראל. (לפרטים נוספים בנושא סקירת מערכות על ידי פרופסור מייזנר, לחצי כאן).

פרופסור מייזנר ישראל

  • מינוי אקדמאי:

    פרופסור לרפואת נשים ולידה

  • שנות דיקור מי שפיר:

    42 שנים (משנת 1982)

  • ותק במקצוע הרפואה:

    46 שנים (משנת 1978)

  • מקום ביצוע הדיקור:

    בי"ח אסותא (רמת החייל)​ I מדיקל TLV (רמת החייל)

כתבי תגובה וקבלי מהאתר חינם 100 ש"ח גיפט קארד לרשתות המובילות

מטופלת של פרופ' מייזנר?

כתבי תגובה וקבלי מהאתר חינם 100 ש"ח גיפט קארד לרשתות המובילות

פרופסור ישראל מייזנר הינו רופא בכיר בבית החולים בלינסון.
פרופסור מייזנר ניהל את יחידת האולטראסאונד במיילדות וגניקולוגיה במשך 23 שנה. פרופ' מייזנר ממשיך לעבוד יום בשבוע בביה"ח בילינסון, ויומיים בשבוע בבית החולים שמיר – אסף הרופא בצריפין. בשני המקומות, הוא מבצע בדיקות אולטרה סאונד אבחנתיות, ובדיקות פולשניות כולל דיקור מי שפיר וסיסי שליה.

פרופסור מייזנר נבחר לרשימת הרופאים הגניקולוגים הטובים ביותר בישראל בפעם השביעית – לשנים 2015, 2016, 2017, 2018, 2020, 2021 ו-2022 בקטגוריית אולטרה-סאונד מיילדותי על פי מגזין פורבס – Forbes.

בנוסף, פרופסור מייזנר נבחר לרשימת הרופאים הטובים ביותר בישראל בפעם השנייה ברציפות לשנים 2023-2022 בקטגוריית אולטרה סאונד מיילדותי של חברת הדירוג העסקי "דן אנד ברדסטריט" על פי דירוג – DUNS 100.

לפרופ' מייזנר ניסיון רב בבדיקות סיסי שליה בטניות ונרתיקיות בשליש הראשון להריון, בדיקות הדורשות מיומנות רבה, אותן הוא מבצע בבתי החולים אסותא ומדיקל TLV, ברמת החייל.

פרופסור מייזנר ביצע אלפים רבים של דיקורי מי שפיר כולל דיקורים רבים לתאומים (במקרים רבים בדקירה אחת) ואף דיקורים לשלישיות. פרופסור מייזנר הינו ממקימי האיגוד הישראלי לאולטראסאונד וחבר בוועד הראשון שלו, נתן מאות הרצאות בכנסים בין לאומיים וכמרצה מוזמן בכל רחבי העולם, פרופ' מייזנר הינו חבר באיגוד העולמי ובאיגוד האמריקאי לאולטרסאונד. פרופסור מייזנר אף התפרסם בביצוע ניתוח נדיר מורכב ומוצלח של החייאת עובר בעודו בתוך הרחם!

פרופ' מייזנר מקבל מטופלות באופן פרטי, ומוכר לקבלת החזר כספי מהביטוחים המשלימים בקופות החולים ומהביטוחים הפרטיים בחברות הביטוח – על התייעצות אצל רופא מומחה בכיר. (יש לוודא ספציפית מול כל ביטוח, כל מקרה לגופו).

* מילים נוספות: Israel Meizner, גינקולוג.

  • מרפאה פרטית:

    רחוב הגבעה 61, סביון.

  • בית חולים:

    בית חולים לנשים בלינסון (מרכז רפואי רבין). I המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) צריפין, באר יעקב.

  • שעות פעילות מרפאה:

    ימים ב’ ג' ד’ מ 16:00 עד 21:00.

  • הזמנת תורים:

    בשעות פעילות המרפאה. בנוסף, מענה אלקטרוני ושירות הודעות 24 שעות ביממה.

  • השכלה:

    בוגר בהצטיינות של בית הספר לרפואה, אוניברסיטת תל אביב. (וגם בעל תואר במשפטים L.L.B).

  • התמחות:

    מיילדות וגינקולוגיה ,שנתיים התמחות אולטרסאונד במיילדות וגניקולוגיה בלונדון (קינג'ס קולג' הוספיטל).

  • מבצע/ת דיקור לתאומים:

    כן

  • מענה לאחר הדיקור:

    הרופא זמין 24 שעות ביממה בימים שלאחר ביצוע הבדיקה.

  • ביטוחי בריאות:

    מוכר לקבלת החזר כספי מהביטוחים המשלימים בקופות החולים ומהביטוחים הפרטיים בחברות הביטוח – על התייעצות אצל רופא מומחה בכיר. (יש לוודא ספציפית מול כל ביטוח, כל מקרה לגופו).

בדיקות נוספות שהרופא מבצע:

פרופ' מייזנר מתארח אצל פרופ' קרסו בנושא בדיקת מי שפיר
פרופ' מייזנר בתוכנית סטטוסקופ בנושא מכשיר אולטרסאונד ביתי לנשים בהריון

(פרופ' ישראל מייזנר מייעץ מקצועית בתחום מיילדות וגינקולוגיה).

מאת: בקי
מאת: בקי30/05/2023 11:11
קרא עוד
"עשיתי דיקור מי שפיר אצל פרופסור ישראל מייזנר רופא מקצועי , קשוב סבלני בנאדם מדהים להפליא."
מאת: מאי לבוק
מאת: מאי לבוק18/06/2022 15:10
קרא עוד
"הגעתי לבדיקת מי שפיר אצל פרופסור ישראל מייזנר. הגעתי בלחץ והוא הסביר את הכל בסבלנות והרגיע את הלחץ, הקליל את האווירה ונתן הרגשה שאני בידיים הכי טובות. בעקבות זאת החלטתי גם לקבוע סקירה מאוחרת באופן פרטי אצלו ואני בטוחה שאמליץ עליו לחברותי"
מאת: רותם מימון
מאת: רותם מימון20/04/2022 18:37
קרא עוד
"הגעתי לפרופסור מייזנר לדיקור מי שפיר. מאוד נלחצתי מהבדיקה. מייזנר הרגיע, הסביר ארוכות, עבר איתי שלב שלב לפני הדיקור. הרגשתי בטוחה, שאני בידיים טובות ומקצועיות. הדיקור לא כאב כלל והייתי ממליצה להיבדק לכל אישה בהריון ללא קשר לגיל כשנמצאים בידיים בטוחות ומקצועיות."
מאת: הדס רוזנטל
מאת: הדס רוזנטל25/03/2021 10:49
קרא עוד
"עשיתי אצל פרופ' מיזנר סקירה מאוחרת. הוא היה מאוד יסודי ומקצועי, התעכב על כל פרט קטן והסביר באריכות ובסבלנות רבה מה המשמעות של כל דבר. הוא אדם מקסים והאווירה היתה רגועה וטובה. ממליצה בחום!"
מאת: לירן זינגר
מאת: לירן זינגר11/09/2020 20:19
קרא עוד
"עשיתי בדיקת מי שפיר אצל פרופ' מייזנר מתוך רצון אישי להמשיך את ההריון כשאני שקטה ורגועה. כשהגעתי למרפאה ידעתי שאני בידיים טובות והרגשתי בטוחה. לאורך הבדיקה הסביר לי פרופ' מייזנר מה הוא עושה במקצועיות ובעדינות רבה. ממליצה מאוד בשביל השקט הנפשי."
מאת: עדי דומנוביץ
מאת: עדי דומנוביץ25/05/2020 12:04
קרא עוד
" מאיפה אתחיל?! זה מהרגע שנכנסים בשער הקליניקה, האוויריה הנעימה והיחס האישי, ואז פרופסור מייזנר יוצא לקבל אותך בחיוך המקסים והמרגיע שלו, ובבדיקת מי השפיר שכל מי שעברה אותה יודעת כמה לחץ וחשש יש לפני.. אבל את בידיים הכי טובות שפשוט ברגע הכל נעלם כמו קסם. אז תודה רבה לך! אלה בת 9 חודשים ובכל יום כשאני מביטה בה ובריסים הארוכים שלה אני נזכרת איך זיהית והראת לנו את הריסים שלה בפעם הראשונה 🙂 "
מאת: מרינה בוטקו
מאת: מרינה בוטקו19/05/2020 14:45
קרא עוד
"הריון 3 אני ולא מוכנה לשמוע על רופא אחר מקצועי ביותר סובלני מרגיע מסביר הכל עובר על הכל תמיד חיובי שזה ממש חשוב נותן בכל פעם הרגשה טובה אין עליו."
מאת: יפעת קליין וויליאמס
מאת: יפעת קליין וויליאמס 04/08/2019 20:42
קרא עוד
"לפני בדיקת המי שפיר היינו בחששות והתלבטויות רבים. הן בשל הפחד מהבדיקה ובעיקר בשל הסכנות. עשיתי את הבדיקה אצל פרופ' מייזנר, היה מקסים, מרגיע, עדין מאוד(הדקירה עצמה פחות הורגשה עבורי מאשר בדיקת דם), יד קלה ומעולה. תודה רבה יפעת "
מאת: שירה
מאת: שירה 20/06/2019 22:15
קרא עוד
"פרופסור מייזנר מדהים!!!! קודם כל בנאדם ורופא מקצועי. ממליצה בחום לעשות אצלו דיקור מי שפיר בלי לחשוב פעמיים."
מאת: עדי ו.
מאת: עדי ו. 31/05/2018 13:02
קרא עוד
"פרופסור מייזנר הוא מקצוען ברמה הגבוהה ביותר!ביצענו אצלנו בדיקת מי שפיר, והוא נתן לנו ממש הרגשה נעימה ורגועה. הבדיקה לא כאבה והתהליך התבצע בצורה מיטבית מבחינתנו. אין לי ספק שאם יפנו אליי להמלצה אמליץ עליו בלב שלם."
מאת: זואי שחר
מאת: זואי שחר 04/05/17 17:25
קרא עוד
"הגעתי לבדיקה אצל רופא עם המון חששות.מעולם לא עברתי מי שפיר קודם. הרופא היה מלא בטחון, ידע להרגיע אותנו ,הסביר ביסודיות על הבדיקה . איך שהניח את האולטרסאונד על הבטן מיד אמר את המין , למרות שלא הצלחנו לראות כלום.בן אדם נעים, מרגיע , רופא מקצועי , יסודי וקשוב. מומלץ לעשות מי שפיר רק אצל דוקטור מייזנר!!! "
מאת: רוני ויס
מאת: רוני ויס 19/02/17 17:31
קרא עוד
"עשיתי בדיקת מי שפיר אצל פרופסור מייזנר בהריון הקודם שלי. לבדיקה הגעתי מלאת חששות. את פרופסור מייזנר פגשתי במזכירות המשרד עוד לפני שהגיע תורי. היתה איזו שהיא בעיה מנהלית עם הליך התשלום והוא פשוט שמע זאת במקרה ובא לעזור לי ולהרגיע. וכך עוד לפני שנכנסתי לבדיקה הבנתי שמדובר באדם מקסים. לבדיקה כבר נכנסתי עם חיוך רגוע, ועכשיו שאני שוב בהריון אני כבר מחכה למועד הדיקור רק כדי לפגוש אותו שוב. ממליצה בחום "
מאת: פרי שטיינר לינור
מאת: פרי שטיינר לינור 15/02/17 18:26
קרא עוד
" עשיתי אצל פרופ' מייזנר גם סקירה וגם דיקור מי שפיר. יש לציין שהוא כל כך נחמד ישב והסביר הכל בסבלנות רבה. כשעשיתי אצלו מי שפיר הייתי כל כך לחוצה מהבדיקה והרי זו פעם ראשונה שאני עוברת בדיקה כזו והסיפורים לא הסתיימו והלחץ גבר. נכנסתי מפוחדת לבדיקה, פרופ' מייזנר חייך את החיוך המקסים שלו וממש הרגיע אותי – יש לציין שברוך השם הבדיקה הייתה פחות מבדיקת דם, ברמה כזו כשבאתי הביתה ואמרתי לחברות שלי על מה כל המהומה? מה זה השטויות האלה!!"
מאת: נטלי
מאת: נטלי 21/06/15 08:37
קרא עוד
"עשיתי דיקור מי שפיר אצל פרופסור מייזנר. הוא עשה את הדיקור במקצועיות רבה. בלי קשר בן אדם מקסים ונעים ונתן הרגשה מצויינת. מומלץ בחום! "
מאת: הדס בר
מאת: הדס בר 10/3/13 02:06
קרא עוד
"אני עברתי שקיפות עורפית בהריון רב עוברי. ככ היינו מרוצים מהיחס הסבלני, העדין, המקצועי, שכשלאחר מכן היינו זקוקים להתערבות פולשנית בהריון קיווינו שהוא יעשה זאת. הוא באמת פעל שוב, במקצועיות, וברוחב לב. הוא נתן הרגשה מרגיעה, אין ספק כי הוא בעל מידות טובות ואורך רוח למטופלים שלו. "
מאת: גיל ושרון בן ארי
מאת: גיל ושרון בן ארי 3/3/13 11:52
קרא עוד
" בחרנו בפרופסור מייזנר בכל חמשת ההריונות שלנו הן בסקירות מערכות והן בדיקור מי שפיר. הסבלנות, הרוגע, ההסברים המפורטים לצד מקצועיות ואי פשרה על שום פרט- איפשרו לנו רוגע נפשי לאורך כל הריון. ממליצים בחום. גיל ושרון בן ארי"
מאת: שירלי לופו‏
מאת: שירלי לופו‏ 2/3/13 06:01
קרא עוד
" ממליצה בחום על ביצוע בדיקות אולטראסאונד ובוודאי דיקור מי שפיר אצל מייזנר. אני בהריון עם הילד הרביעי ולא מחליפה רופא מנצח. פרופ' מייזנר התברך גם בחוש הומור לצד מקצוענותו בתחום וזה הופך אותי הלחוצה בכל פעם מחדש להרבה יותר רגועה. הוא נותן תחושה כאילו את הפציינטית היחידה.תודה ענקית"
מאת: לילך יהודיוף
מאת: לילך יהודיוף‏ 7/12/12 2:40
קרא עוד
"שמי לילך ופרופסור מייזנר עשה לי בדיקת אולטראסאונד בבלינסון. אני שמחה שהוא עשה לי. הוא רופא עדין ומעולה. ממליצה בחום. הלוואי וכולם היו כמוהו."
מאת: נגה לוי
מאת: נגה לוי 03/09/10 23:02
קרא עוד
"בחרתי בשני ההריונות שלי בפרופסור מיזנר לביצוע בדיקת מי השפיר. הבדיקה בשני המקרים הייתה פשוטה ביותר וללא כאבים. ההריון השני היה הריון בסיכון וקיבלתי מפרופסור מיזנר ייעוץ מצוין, מקצועי ומאד אנושי לכל אורכו, ובפרט בנוגע למועד ביצוע הבדיקה. אין לי ספק שגם בהריון הבא פרופ מיזנר יהיה הבחירה שלי. "
מאת: יפעת זוארץ
מאת: יפעת זוארץ23/03/10 22:32
קרא עוד
"ביצעתי אצל פרופסור מייזנר פעמיים מי שפיר ואף פעם אחת דילול עוברים, פרופסור מייזנר הינו רופא מומחה הטוב ביותר שיש כיום לרפואה בתחום, הוא מבצע את הדיקור במקצועיות, בעדינות ובמומחיות מדהימה ללא כאבים כלל, ממליצה בחום על דיקור מי השפיר אצל פרופסור מייזנר ! "
הקודם
הבא

מטופלת של רופא זה?
כתבי את תגובה על רופא זה וקבלי מהאתר קופון 100 שקלים מתנה לרשתות מובילות 
(תוקף הקופון  5 שנים)

  •  תוקף הקופון הינו ל – 5 שנים.
  • נא וודאי כי כתובת האימייל שלך נכונה. לכתובת זו ישלח הקופון.
  • האתר אינו מתחייב לפרסם כל תגובה ו/או לשלוח קופון זה אלא לפי שיקול דעתו הבלעדי.

מידע בנושא התגובות:

  • מומלץ לכתוב תגובה מקיפה ככל האפשר, בכדי שהמידע יועיל לגולשים.
  • אנו מייחסים חשיבות רבה לאמינות התגובות הנכתבות באתר ולתוכנם.
  • כל התגובות עוברות בדיקת אימות טרם פרסומן באתר.
  • בתהליך בדיקת התגובות אנו מאמתים בין היתר, את זהות הכותב, כדי לוודא כי הוא מטופל אמיתי של הרופא. לעיתים, בדיקה זו לוקחת מספר ימים.
  • אנו עושים מאמץ לפרסם את התגובה בהקדם האפשרי.

מידע כללי:

  • שימו לב: המידע בדף זה נמסר על ידי הרופא ומוצג כפי שנמסר ('As is')
  • המידע מעודכן לתאריך  13-10-2020.
  • איננו ממליצים על רופא ספציפי כלשהו והאחריות המלאה לבדיקת הרופא נשארת בידכן הגולשות (והגולשים)
  • תמורת הפניית גולשים לרופאים אנו מקבלים תמורה כספית המאפשרת, בין היתר, את פעילות האתר.
Scroll to Top