פרופ' ירון צלאל - מי שפיר - רופא מומחה

במסגרת המשך סקירות על רופאים נבחרים המבצעים דיקור מי שפיר, אנו מתכבדים לצרף את פרופילו של פרופ' צלאל ירון. (לפרטים נוספים בנושא סקירת מערכות על ידי פרופסור צלאל, לחצי כאן).

פרופ' ירון צלאל

  • מינוי אקדמאי:

    פרופסור לרפואת נשים ולידה

  • שנות דיקור מי שפיר:

    38 שנים (משנת 1986)

  • ותק במקצוע הרפואה:

    44 שנים (משנת 1980)

  • מקום ביצוע הדיקור:

    בי"ח אסותא (רמת החייל)

כתבי תגובה וקבלי מהאתר חינם 50 ש"ח גיפט קארד לרשתות המובילות

מטופלת של פרופ' צלאל?

כתבי תגובה וקבלי מהאתר חינם 50 ש"ח גיפט קארד לרשתות המובילות

פרופסור ירון צלאל נשוי ואב לחמישה ילדים. שירת בצה"ל כמפקד גף פינוי בהיטס ביחידת 669. את לימודי הרפואה סיים בבית ספר לרפואה הדסה עין כרם בירושלים. סיים התמחותו במיילדות וגינקולוגיה בבית חולים קפלן ברחובות. במשך יותר מ-20 שנה עבד בבית חולים שיבא תל השומר. פרופסור ירון צלאל היה רופא בכיר ביחידת האולטראסאונד למיילדות וגינקולוגיה בבית חולים שיבא, תל השומר. במסגרת תפקידו מבצע את כל בדיקות האולטראסאונד במיילדות וגינקולוגיה, כמו כן מבצע דיקורי מי שפיר.

פרופ' צלאל מבצע דיקורי מי שפיר מעל 25 שנים, שבמהלכן ביצע אלפי דיקורי מי שפיר בהריונות יחיד והריונות תאומים.

פרופסור צלאל נבחר לרשימת הרופאים הגינקולוגים הטובים ביותר בישראל בפעם החמישית לשנים 2017, 2018, 2020, 2021 ו-2022 בקטגוריית אולטרה-סאונד מיילדותי על פי מגזין פורבס – Forbes.

בנוסף, פרופסור צלאל נבחר לרשימת הרופאים הטובים ביותר בישראל בפעם השנייה ברציפות לשנים 2023-2022 בקטגוריית אולטרה סאונד מיילדותי של חברת הדירוג העסקי "דן אנד ברדסטריט" על פי דירוג – DUNS 100.

פרופסור צלאל חבר באגודות לרפואה סב-לידתית אולטרסאונד בארץ ובעולם. שימש כחבר ועד החברה הישראלית לאולטראסאונד במיילדות וגינקולוגיה. פרופ' צלאל הינו מנהל פורום אולטרסאונד באתר סטארמד.

פרסם למעלה מ 140 מאמרים בעיתונים בארץ ובעולם בתחום המיילדות והגינקולוגיה , פרופסור צלאל מרצה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל-אביב ובבית הספר לאולטרה-סאונד של המרכז הרפואי ספיר.

* מילים נוספות: Prof. Yaron Zalel, גינקולוג.

  • מרפאה פרטית:

    הברזל 9 א' קומה 5, רמת החייל, תל אביב.

  • בית חולים:

    שיבא תל השומר (לשעבר)

  • השכלה:

    בית הספר לרפואה הדסה עין כרם ירושלים.

  • התמחות:

    מיילדות וגינקולוגיה.

  • מבצע/ת דיקור לתאומים:

    כן

  • מענה לאחר הדיקור:

    הרופא זמין 24 שעות ביממה בימים שלאחר ביצוע הבדיקה.

  • ביטוחי בריאות:

    מכבי, מכבי מגן, כללית מושלם, לאומית, לאומית זהב, מאוחדת עדיף, הראל, כלל, שילוח, פניקס, מנורה, מגדל.

 פרופ' צלאל – מה בודקים בדיקור מי שפיר?
 פרופ' צלאל בתכנית "בריאות 10" אצל רפי קרסו בנושא בדיקת מי שפיר
נגן וידאו

פרופ' צלאל בתכנית "בוקר בריאות" בנושא לאילו נשים מומלץ לעבור בדיקת מי שפיר

(ירון צלאל מייעץ מקצועית בתחום האולטראסאונד, מיילדות, גינקולוגיה ודיקורי מי שפיר)

מאת: קרן סופר
מאת: קרן סופר12/03/2024 19:13
קרא עוד
"ביצעתי אתמול דיקור אצל פרופ' צלאל. פעם שניה שעושה אצלו. מאד מקצועי, סובלני ומרגיע. מומלץ."
מאת: אור ונקין
מאת: אור ונקין21/12/2023 13:05
קרא עוד
"עוד בתור ילדה בת 8 שהכרתי את הפרופ לראשונה, ידעתי שבע״ה שאכנס להריון אגיע לפרופ צלאל, שליווה את שתי הדודות שלי לאורך כל ההריון שלהן. עשינו אצלו בדיקת שקיפות עורפית ושתי סקירות הכל נעשה בחיוך,מקצועיות והרגעה אינסופית.תודה"
מאת: נעמי
מאת: נעמי 14/12/2021 09:14
קרא עוד
"הגעתי לדיקור מי שפיר אצל פרופסור צלאל מבחירה אישית אחרי שקראנו המלצות באינטרנט. רופא מאוד מקצועי, נעים, ענה על השאלות שלנו בסבלנות עם חיוך, נתן תחושת ביטחון לאורך כל התהליך מתחילתו ועד סופו. הסביר לנו כל שלב מה הוא עושה ושיתף אותנו גם בשלב הדיקור עצמו מה קורה כל שנייה והרגיע שהתינוק בסדר. בסוף גם עשה אולטרסאונד קצרצר ומסר דש מהתינוק:) ללא ספק אמליץ לכולן להגיע אליו!"
מאת: יפעת רבינוביץ
מאת: יפעת רבינוביץ 02/07/2021 19:15
קרא עוד
"פרופסור צלאל היקר טיפל בי בכל שלושת ההריונות שלי שהיו הריונות בסיכון גבוה. אין רופא טוב ממנו בעולם כולם, מקצוען, סובלני ונעים הליכות"
מאת: רותם
מאת: רותם 19/08/2020 14:16
קרא עוד
"לפני יומיים עשיתי בדיקת מי שפיר אצל פרופ' צלאל. הוא היה מאוד זהיר, מסביר, סבלני ונחמד. הרגשתי שאני בידיים טובות וזה מאוד הרגיע אותי. ממליצה בחום"
מאת: פז קלס
מאת: פז קלס27/05/2020 10:26
קרא עוד
"עברנו סקירה ראשונה ושקיפות עורפית אצל פרופסור צלאל, היחס שלנו כלפינו היה רגיש ועדין, הוא שידר מקצועיות לאורך הבדיקה והתעכב איתנו כשהיה צורך וראה לנכון. את בדיקת מה השפיר קבענו אצלו כי היינו מרוצים מאוד וסומכים ואנחנו עליו. לאורך כל הדרך היחס היה חם ואכפתי :)"
מאת: מור
מאת: מור19/02/2020 17:15
קרא עוד
"עשיתי אצל פרופסור צלאל סקירת מערכות מוקדמת. קיבלתי יחס חם וסבלני. מומלץ בחום!!"
מאת: ילנה
מאת: ילנה 19/09/2019 9:25
קרא עוד
"רופא מאוד מקצועי ומרגיע. באתי עם חרדות ופחד מהבדיקה אבל הרופא נתן הרגשה מאוד בטוחה והסביר בסבלנות את כל התהליך. מרגישים את הנסיון שלו. כמובן הכל עבר מצויין."
מאת: מיטל רודובסקי
מאת: מיטל רודובסקי 04/07/2019 20:06
קרא עוד
"בלי שום התלבטות. רק פרופסור צלאל. לסקירות ולדיקור מי שפיר. מקצועיות ואנושיות שזורות זו בזו להפליא. זמינות, אכפתיות, מקצועיות. ליווה אותנו בשלושה הריונות בשלבים החשובים והמלחיצים ביותר. מומלץ בחום."
מאת: אפרת
מאת: אפרת 26/05/2019 21:55
קרא עוד
"רופא מדהים. מקצועי, מרגיע, איכפתי ברמות!!! עשיתי אצלו סקירה מאוחרת ודיקור מי שפיר . המשיך להתעניין בי גם אחר כך. ממליצה בחום:)"
מאת: לילך תמם
מאת: לילך תמם 28/03/2019 20:48
קרא עוד
"הכי טוב שיש!הייתי אצל צלאל בהריון ראשון ושני, בן אדם מקסים לבבי. הבדיקה עברה על הצד הטוב ביותר הוא כל כך מרגיע כל כך מקצועי מסביר כל דבר. פשוט מומלץ"
מאת: מיטל
מאת: מיטל 08/04/2018 16:22
קרא עוד
"הגעתי לדיקור בחששות כבדים (הן מהבדיקה והן מהסכנות). פרופ' צלאל היה לא פחות ממקסים ומקצועי ביותר. לבסוף גם מסר לי ד'ש מהעובר.. 😉 ממליצה בחום!!!!! בעקבות המפגש בדיקור קבעתי איתו גם סקירה שניה.."
מאת: ויוי
מאת: ויוי 03/04/2017 20:31
קרא עוד
"עשיתי היום בדיקת מי שפיר אצל פרופ׳ צלאל באסותא. רופא מקצועי, בעל ניסיון רב, מקסים ורגיש. הרגשתי שאני ״בידיים טובות״ מהרגע שנכנסתי לבדיקה, שעברה בקלות (בקושי הרגשתי משהו). פרופ׳ צלאל הסביר את לי הכל בסבלנות רבה, שיתף בכל שלבי התהליך ואף ציין שהוא זמין טלפונית 24/7 כל אימת שיידרש. ממליצה בחום! "
מאת: זואי שחר
מאת: זואי שחר 19/03/2017 13:34
קרא עוד
"פרופסור סופר מקצועי. קיבלתי המלצות על הרופא בפורומים. בדיקת מי שפיר הייתה מהירה והסתיימה בהצלחה. מומלץ בחום! "
מאת: מירית נסימי
מאת: מירית נסימי 03/11/2016 12:57
קרא עוד
"עשיתי מי שפיר אצל פרופ צלאל.. הגעתי מלאת חששות ויצאתי מרוצה אחרי שלא הרגשתי כלום במהלך הבדיקה!! יחס סובלני ונעים! בקרוב אצלו שוב!"
מאת: ליאת לוינהר בי
מאת: ליאת לוינהר בי14/03/2010 21:43
קרא עוד
"בחודש ינואר 2010 עברתי דיקור מי שפיר אצל פרופ' צלאל. החלטתי לבצע את הבדיקה בשל גילי המתקדם (36). מאוד חששתי מהבדיקה ולכן ידעתי שאני חייבת לבצעה אצל רופא עליו אני סומכת לחלוטין. אל פרופ' צלאל הגעתי בעקבות קריאת המלצות חמות רבות באינטרנט. ביצעתי אצלו את הסקירות והחלטתי לעבור אצלו גם את הדיקור. ביום הדיקור הגעתי לאסותא עם תחושת היסטריה קלה. פרופ' צלאל מאוד הרגיע אותי. הבדיקה עברה ממש בקלילות. הגעתי מוכנה לתחושה של שאיבת נוזל (עליה קראתי רבות באינטרנט) ופשוט לא הרגשתי כלום. הבדיקה היתה מאוד מהירה. אני חושבת שעברו חמש דקות מרגע הכניסה לחדר עד רגע היציאה ממנו (או שאולי זה רק הרגיש כך בשל קלילות הבדיקה). גם לאחר הבדיקה הרגשתי מצוין. קיבלנו מפרופ' צלאל את מספר הנייד האישי שלו למקרה שיהיה לנו צורך ליצור עימו קשר בדחיפות ויום אחרי הבדיקה יצרו איתי קשר מהמרפאה שלו בכדי לוודא שאני מרגישה טוב. הרגשתי בטוחה לחלוטין. היתה לי ידיעה ברורה שאם משהו חס וחלילה משתבש, יש לי למי לפנות. אני ממליצה בחום על פרופ' צלאל לביצוע דיקור מי השפיר (וגם לסקירות). מעבר לעובדה שמדובר ברופא מהשורה הראשונה, פרופ' צלאל הוא פשוט בן אדם. אנושי ואיכפתי ברמה שלא נתקלתי בה אצל רופאים אחרים."
מאת: אורית
מאת: אורית11/01/2015 08:35
קרא עוד
" כל מה שאגיד, קצרה היריעה מלהכיל, פרופ׳ צלאל מלאך! שילוב של רופא בחסד עליון, ואנושיות ממעלה ראשונה. כשקיבלתי החלטה לעשות מי שפיר, לא היתה לי בכלל התלבטות אצל מי לעבור את הבדיקה, לאחר שעשיתי אצל פרופ׳ צלאל שקיפות. הדיקור עבר במהירות, ללא כאבים. יום למחרת הבדיקה התקשרו מהמרפאה לדרוש בשלומי- לא מובן מאליו! יום למחרת חוויתי כאבי בטן- פרופ׳ צלאל היה זמין טלפונית, ייעץ ותמך ולאחר מספר שעות דרש לשלומי. המלאך שלי"
מאת: לילך תמם
מאת: לילך תמם 17/10/2014 22:25
קרא עוד
"אל ירון הגעתי בעקבות המלצות של חברות ומהאינטרנט. כמו כל את מאוד חששתי מבדיקת המי שפיר, אך כשנכנסתי למרפאה הבדיקה כמעט לא הורגשה ומאוד ממוקדת ועיניינת. ניקוי יסודי דקירה מהירה ומדויקת. כמעט לא הרגשתי אותה. ממליצה בחום. "
מאת: שרית ישראלי
מאת: שרית ישראלי 12/05/2013 08:24
קרא עוד
" הגעתי לפרופ' צלאל בשבוע שעבר. הפרופ' היה עייני מאד, מקצועי. הבדיקה הייתה מהירה מאד תוך סטריליות מירבית. הבדיקה לא כאבה כלל. אני ממליצה בחום. "
מאת: סופי
מאת: סופי 20/03/2010 20:51
קרא עוד
"רופא מצויין ! עשיתי אצלו דיקור מי שפיר כבר 3 פעמים ! הגעתי אליו מהמלצות חמות של חברות לסקירה בהריון הראשון שלי לפני 7 שנים ומאז לא עזבתי. מומלץ מאוד גם לסקירות וגם למי שפיר. בשלושת ההריונות עשיתי אצלו גם את הסקירות וגם את דיקור מי השפיר שעברו בהצלחה וגם הפעם זה עבר בקלות ובשלום !הבדיקות עברו במהירות ללא כאבים בכלל.צלאל הוא רופא עדין, מרגיע ומקצועי, מסביר בגובה העיניים ובסבלנות לפני כל תהליך שמבצע. תמיד יצאתי ממנו בתחושה שאני בידיים טובות ומקצועיות, תמיד עונה באריכות על כל שאלה ונותן את התחושה שהוא זמין למקרה הצורך (נתן את מספר הטלפון הנייד שלו בסוף הבדיקה).מקצועי ואנושי! מומלץ בחום ! "
הקודם
הבא

מטופלת של רופא זה?
כתבי את תגובתך על רופא זה וקבלי מהאתר קופון 50 שקלים מתנה לרשתות מובילות 
(תוקף הקופון  5 שנים)

  •  תוקף הקופון הינו ל – 5 שנים.
  • נא וודאי כי כתובת האימייל שלך נכונה. לכתובת זו ישלח הקופון.
  • האתר אינו מתחייב לפרסם כל תגובה ו/או לשלוח קופון זה אלא לפי שיקול דעתו הבלעדי.

מידע בנושא התגובות:

  • מומלץ לכתוב תגובה מקיפה ככל האפשר, בכדי שהמידע יועיל לגולשים.
  • אנו מייחסים חשיבות רבה לאמינות התגובות הנכתבות באתר ולתוכנם.
  • כל התגובות עוברות בדיקת אימות טרם פרסומן באתר.
  • בתהליך בדיקת התגובות אנו מאמתים בין היתר, את זהות הכותב, כדי לוודא כי הוא מטופל אמיתי של הרופא. לעיתים, בדיקה זו לוקחת מספר ימים.
  • אנו עושים מאמץ לפרסם את התגובה בהקדם האפשרי.

מידע כללי:

  • שימו לב: המידע בדף זה נמסר על ידי הרופא ומוצג כפי שנמסר ('As is')
  • המידע מעודכן לתאריך 23-01-2022.
  • איננו ממליצים על רופא ספציפי כלשהו והאחריות המלאה לבדיקת הרופא נשארת בידכן הגולשות (והגולשים)
  • תמורת הפניית גולשים לרופאים אנו מקבלים תמורה כספית המאפשרת, בין היתר, את פעילות האתר.
Scroll to Top